Copyright © 2019 ASSYAHADA. All Rights Reserved.
FORMULASI 10 HERBA TERBAIK DUNIA ...

KEPINTARAN SEORANG ANAK YANG ANDA IMPIKAN !

Juga Sesuai untuk Ibu Mengadung dan Menyusukan Anak

HARGA NORMAL RM255+10 POSTAGE

UNTUK ANDA RM130 SAHAJA!

(TERMASUK POSTAGE)

CERGASKAN MINDA ANAK TANPA SEBARANG KESAN SAMPINGAN!

Lihat keberkesananya !

PRODUK TABLET KUNYAH ASSYAHADA (30BIJI)

Diformulasi lebih dari 10 herba terbaik dunia dengan bentuk tablet mudah kunyah bersama 3 jenis perisa iaitu Blackcurrant, Strawberi dan Coklat. (Lihat maklumat kandungan di bawah.)

RAJIN MCM DISURUH-SURUH

"Anak akak yang sulung tu dulu memang malas nak buka buku. Tapi lepas makan supplement ASSYAHADA tu dia nampak rajin macam disuruh-suruh. Sebelum cuti sekolah, lepas balik sekolah dia buat kerja sekolah terus. Alhamdulillah, memang best la ASSYAHADA G-NIUZ ni. Rasa berbaloi sangat, akak pun makan siap dapat gift foundation lagi. Anak dapat MINDA CERGAS, mak dapat MUKA CANTIK"

"PUAN HAJAR, AMPANG"

KENAPA PERLU PILIH ASSYAHADA?

5 SEBAB ANAK MALAS, SUSAH DENGAR CAKAP, TIDAK BERTENAGA DAN LEMAH DALAM PELAJARAN

1) PEMAKANAN YANG TIDAK SEIMBANG

Anak -anak kadang kala suka memilih makanan. Tak suka sayur, tak suka ikan... kadang kala nasi + kicap sahaja. Manakan datang nya zat dan vitamin? Faktor ini boleh menyebabkan pertumbuhan terbantut dan perkembangan otak terbatas.

2) HIDANGAN MAKANAN SEGERA
Ibubapa bekerja,nak mudah bagi makanan segera pada anak. Ayam goreng, pizza, burger dan gula2 mudahkan.. anak pun suka... sedap betul tak? Makanan sebegini kadangkala mengandungi garam yang tinggi, lemak tinggi, penambah perisa, pewarna tambahan, dimana ia merosak sistem perkembangan otak,imunisasi dan metabolisma badan.

3) GAYA HIDUP ANAK

Zaman dulu ibubapa  tak berasa bimbang nak bebaskan anak bermain diluar rumah. Zaman sekarang pantang keluar pintu rumah, banyak bahaya yang datang. Tambah pulak kes penculikan. Lebih sanggup beri anak bermain gajet dan menonton TV dalam rumah. Disebabkan itu kanak-kanak kurang aktif dan kebanyakan nya menjadi OBESITI kerana aktiviti pembakaran kalori kurang.

4) PENCEMARAN ALAM

Persekitaran kita sekarang ni semakin tak sihat. Asap, debu, gas beracun dan pencemaran air semakin berleluasa. Ini boleh mengakibatkan sistem imun badan semakin merosot dan perkembangan otak terbantut.

5) KHASIAT DAN KEBERSIHAN SAYUR DAN BUAH TERJEJAS

Buah-buahan dan sayuran yang sekrang ni berada dipasaran dikuatiri mengandungi bahan kimia dan baja yang merbahaya. Kita boleh lihat sayuran menghijau cantik tanpa kesan ulat.. Buah besar dan manis. Berkemungkinan diletak baja untuk tumbesaran. Kita yang amalkan juga boleh mendapat kesan bahan kimia tersebut.

Faktor-faktor ini lah yang harus kita pandang untuk memastikan kesihatan dan perkembangan otak anak kita terjamin. supplemen penting bagi membantu bekalkan nutrisi yang mencukupi untuk perkembangan otak dan sistem tubuh badan

5 SEBAB KENAPA IBUBAPA PERLU PILIH ASSYAHADA UNTUK ANAK-ANAK

1) DIFORMULASIKAN DARI LEBIH 10 HERBA TERBAIK DUNIA

Bahannya adalah kismis, kurma, kismis, madu, delima, buah tin, DHA, badam, vitamin c, susu kambing, Lutein dan lain-lain. Bahan-bahan ni terbukti merangsang kepintaran anak-anak anda dari segi IQ dan EQ secara menyeluruh dengan membekalkan pada badan nutrien, vitamin dan oksigen yg mencukupi. Disamping itu Lutein berfungsi menjaga mata anak-anak dari masalah rabun.

2) BERBENTUK TABLET MUDAH DIKUNYAH

Sedap dikunyah dgn rasa sebenar..ada perisa blackcurrant, strawberi dan coklat bukan perasa tiruan, kajian pakar2 otak, membuktikan aktiviti mengunyah dan mengisap membuatkan segala khasiat,nutrien dan vitamin diserapkan pada kadar maksima berbanding telan.

 

3)TIADA GULA DAN 100% BAHAN SEMULAJADI

Semua bahan2 adalah semulajadi tiada bahan kimia yg bahaya.gula yg berlebihan bahaya utk otak kanak2 kerana gula 
punya anak jd hyperaktif dan tindakan luar kawalan.

 

4)TEKNOLOGI GELOMBANG

Teknologi GERMAN terkini, digunakan bagi memastikan segala nutrien2 dan vitamin2 di serapkan ke dalam setiap biji tablet hanya melalui gelombang magnet resonans..dgn ni segala khasiat dalam sayuran dan buahan diserap dgn lebih effisen. koding utk positifkan diri juga di masukan dengan ini masalah anak degil,tak dengar kata, malas,susah bagn pagi,malas solat dapat diatasi.

 

5) KILANG BERTARAF GMP DAN ADA SIJIL MESTI

 

Dijamin selamat di mana di kawal selia dan di pantau oleh kementerian kesihatan malaysia. Hanya 1-2 biji tablet assyahada sehari sudah cukup, bakal mengubah masa depan anak anda.. sebotol ada 30biji tablet.

Kini ibubapa tidak perlu lagi risau, dengan kemajuan teknologi serta amalkan 1-2 biji tablet Assyahada setiap hari, ia boleh selesaikan masalah ibubapa.

ASSYAHADA telah mendapat sepenuh kepercayaan lebih dari 100,000 orang ibubapa di Malaysia.

ASSYAHADA diluluskan KKM dan diklasifikasi dibawah makanan interfasa supplement-ubat oleh Biro Farmaseutikal Kebangsaan.

• Ada Sijil Halal Jakim

• Dikilangkan oleh kilang berstatus GMP serta ada Sijil ISO 9001, Tiada sebarang kesan sampingan yang diketahui lebih-lebih lagi bahan kandungan ASSYAHADA adalah semulajadi.

ANAK-ANAK yang malas, susah dengar kata, tidak bertenaga dan slow leaner ni jika di biarkan akan merosak masa depan mereka. menjadi gagal dalam peperiksaan hatta dalm kehidupan boleh gagal.

MASALAH ANAK SELESAI

"Kini anak lebih lancar membaca Al-Quran dan bertambah minat untuk belajar"

KHASIAT ASSYAHADA G-NIUZ

COKLAT

“Memakan coklat lebih kerap jelas dapat dikaitkan dengan prestasi lebih baik apabila [melalui ujian, termasuk] penyusunan dan memori ruang-visual, memori bekerja, mengimbas dan menjejak, pemikiran abstrak, dan ujian keadaan mental mini (MMSE),

-Pengkaji menyarankan mengambil coklat secara tetap boleh membantu “melindungi daripada kemerosotan fungsi otak akibat proses penuaan”, lapor portal itu lagi.

-Coklat mengandungi nilai tenaga yang tinggi dalam bentuk mudah dan padat. Oleh itu, ia amat sesuai dijadikan makanan gantian semasa menjalankan aktiviti luar seperti mengembara, mengikuti ekspedisi pendakian, bersukan serta aktiviti-aktiviti rekreasi yang lain. Coklat merupakan bekalan makanan mudah yang boleh dimakan bila-bila masa dan di mana jua.

KURMA

Kandungan protein di dalam kurma adalah lebih kurang 2.5%, serat 8.0% manakala kandungan gulanya pula sangat tinggi, 63%, majoritinya adalah glukosa. Lemak 0.4% sahaja.Kaya dengan zat besi, kalsium, fosforus, sodium, potassium, vitamin A, C dan niasin. Sangat membantu dalam membentuk tenaga yang diperlukan anak ketika di sekolah

KISMIS

Mengandungi zat besi yang amat diperlukan untuk membina darah bagi memastikan bekalan oksigen yang mencukupi untuk disalurkan ke otak. Kekurangan oksigen menyebabkan seseorang mudah mengantuk, pelupa, lembab dan mengalami kelemahan dalam berfikir.Kismis sangat tinggi kandungan antioksidannya berbanding buah prune dan aprikot. Khasiat kismis antaranya ialah menguatkan daya ingatan, mengubati penyakit lupa, mencerdaskan minda.

DELIMA

Delima digelar ’superfruit’ amat kaya dengan sodium dan mengandungi unsur- unsur nutrien seperti riboflavin, tiamin, niasin, vitamin C, kalsium dan fosforus.Sangat membantu melengkap vitamin keperluan otak.

OMEGA 3

Boleh meningkatkan keupayaan belajar, kemahiran menaakul atau menyelesaikan masalah, meningkatkan daya tumpuan dan ingatan serta perhubungan antara sel otak.ia juga menunjukkan dapat menyokong keseimbangan emosi dan sikap yang positif, dan membantu dalam meningkatkan daya ingatan anak anda.

MADU

Terdiri dari vitamin2,garam2 galian yg lengkap utk tubuh. ia menggantikan sel-sel otak yang rosak dengan sel baru yang sihat

PEGAGA 

mempunyai zat makanan yang berhasiat seperti zat besi, vitamain A dan C serta serat yang dapat membantu membangkitkan selera makan dan meredakan masalah penghadaman.

VITAMIN C 

Vitamin C adalah vitamin yang diperlurkan oleh badan untuk pembentukan tulang serta menguatkan sistem imunisasi badan. Selain itu, Vitamin C dapat pulihkan demam, memberikan tenaga, memulihkan luka dan mencegah kanser.

LOBAK MERAH

- Mengandungi Falcarinol yang dapat mengurangkan risiko terkena kanser.

- Makanan yang baik untuk mata utk mengelakan rabun mata kerana ia kaya dengan beta-carotene, sejenis bahan yang ditukar kepada vitamin A di dalam hati. Beta-carotene juga membantu melindungi daripada degenerasi makula dan perkembangan katarak.

- Mengurangkan tahap kolesterol dalam jantung. Ini kerana, serat larut dalam lobak merah boleh membantu menurunkan paras kolesterol dalam darah .

- Mineral semulajadi yang terkandung dalam lobak merah juga dapat  membantu untuk membunuh kuman di dalam mulut dan mencegah kerosakan gigi.

BADAM

- Mengandungi 20 kali lebih banyak protein jika dibandingkan dengan bijirin lain. Kandungan lemak dan karbohidratnya tinggi, oleh itu ia mengandungi gula yang tinggi berbanding dengan buah-buahan yang lain.

- Kandungan vitamin B dalam badam mengatasi kandungan vitamin itu dalm telur, begitu juga niasin yang dimilikinya melebihi gandum. Kandungan kalsium juga mengatasi kandungan elemen itu dalam susu dan kandungan fosforusnya melebihi kandungan fosforus dalam keju.

- Kanak-kanak amat sesuai memakan badam kerana khasiatnya dapat membantu pembesaran mereka, selain membina tulang dan gigi. Sementara kepada orang dewasa pula ia dapat membantu menyihatkan jantung mereka.

SUSU KAMBING

- Makanan penyembuhan yang terbaik bagi membina otak, sistem saraf dan mental. Susu kambing mengandungi segala vitamin, mineral, protein dan lemak yang penting bagi pertumbuhan jaringan otak, enzim dan neurotransmiter sekali gus memberi tenaga untuk otak.

-Terbaik untuk menghasilkan semula sel-sel di dalam badan bagi memulihkan kesihatan seseorang. 

MARIGOLD

-Lutein dan zeaxanthin adalah dua pigmen berwarna kuning dalam kumpulan karotenoid. Karotenoid terdiri daripada sekumpulan pigmen merah, kuning dan jingga yang terdapat dalam buah-buahan dan sayur-sayuran berwarna jingga kekuningan, sayuran berdaun hijau dan jagung.

-fungsi lutein dan zeaxanthin bukan sekadar memberi warna yang cantik kepada tumbuh-tumbuhan. Di dalam mata, lutein dan zeaxanthin membentuk pigmen makula dan terdapat dengan banyaknya pada kanta dan retina mata. Selain itu, kedua-duanya juga merupakan anti oksida yang berpotensi melindungi mata daripada kecederaan akibat cahaya biru dengan menapis cahaya tersebut daripada mengenai lapisan sel-sel dalam mata.

Banyak kajian telah melaporkan lutein dan zeaxanthin mengurangkan risiko mendapat penyakit mata yang kronik, termasuk katarak dan kemerosotan fungsi makula akibat peningkatan usia (age-related macular degeneration-AMD).

STRAWBERI

-Buah Strawberry kaya akan berbagai mineral, vitamin, dan antioksidan, yang semuanya mudah diserap oleh tubuh. Strawberry banyak mengandung vitamin A, B, B2, B3, B5, B6, C, beta -karoten, asam folat, kalsium, magnesium, potasium, sodium dan besi.

-Mempertajamkan daya ingatan serta kesihatan mental : penelitian telah Telah menunjukkan bahwa bahwa, selain memiliki efek anti - anemia, folat yang ditemukan dalam buah strawberry juga ber-manfaat untuk meningkatkan daya ingat, konsentrasi dan kemampuan otak untuk memproses informasi . Hal ini juga penting untuk mencegah cacat otak pada bayi selama masa kehamilan.

KEPUTUSAN EXAM CEMERLANG

"Setelah amal dua botol ASSYAHADA, keputusan exam anak saya sangat memeranjatkan, kebanyakkan markah 70% ke atas. Walaupun ada juga keputusan markah subjek lain yang rendah, tapi sebagai seorang ibu yang tidak pernah lihat markah exam anak setinggi itu, buatkan saya sangat gembira".

"PUAN LINA, KOTA KINABALU"

KOLEKSI TESTIMONI

klik atas gambar untuk imej lebih besar

DAPATKAN SEKARANG

Bagi mendapatkan kesan terbaik, pengambilan sehingga dua bulan berterusan diperlukan

DEMI KEBAIKAN DAN KESIHATAN ANAK ANDA, BERTINDAK SEKARANG!

Hubungi Kami Segera!

HARGA NORMAL RM255+10 POSTAGE

UNTUK ANDA RM130 SAHAJA!

(TERMASUK POSTAGE)